Pages

Sunday 20 May 2012

keunikkan penyokong kelantan

macam biasa beb, boleh dikatakan setiap kali kelantan masuk final tidak kiralah piala apa-apa
pun asalkan diatas nama kelantan gua memang confirm join skali.


Berbekalkan kamera yang digital, nak beli yang nikon yang boleh pulas2 tu gua x mampu maklumlah studentla katakan.  sambil2 berjalan 2 adalah sikit2 tangkap gambar.

Yang copy past pun ada sikit, so saksikan jelah..hahaha









yang ni dah macam obina dah gua tengok..kah3 lau tuan dia tengok mampus aku..

yang paling cute skali, adik ni.. young red warior..



hahhaa, mek!!! ore masuk tv...






apabila orang gedebe tengok bola, cam nilah rupanya..kah3




pemain baru kelantan "rabain nwoha"..nwohahahaha


fuh... aweks2 pun ada..cun gilerr, ni lah yang membuatkan gua xsabar nak kahwin.


yang ni xsilap gua wakil dari uum..meme semangat rr 



tp yang paling gua suka tengok..yang gambar yang last ni lah..comel2 sungguh gadis2 kelantan ni..hahahah

No comments:

Post a Comment