Pages

Saturday 28 April 2012

apesal lu langgar mereka??(bersih)

lu punya tugas kontrol suasana beb, ape ke bangang lu pegi langgar budak..
gua xfham beb apesal agensi yang menjaga keselamatan sekarang ni dah jadi mcm hilang akal, 
bertindak macam orang yang xde otak..

lebih rakus daripada apa yang dilakukan oleh seorang penjenayah, dengan berlakunya perkara seperti ini lu x pk ke, ini blh mnyebabkan hilang kepercayaan masyarakat terhadap pengawalan lu..



ini gua tnjuk gambar kereta yang melanggar 2 orang peserta bersih..
apesal peserta dok tolak kereta polis sampai tertunggang terbalik kereta ni??
lu orang kna tahu beb, kereta pollshit ini diterbalik sebab nak menyelamatkan mangsa yang terkepit
dan terperosok di bawah kereta dan bukannya RASA X PUAS HATI..BANGANG..
gua pom xthulah ape yg TV3suku akan cakap esk..  nah ni rupa si mangsa yang kena rempuh..

ni oranglah bangang bukannya public phone.. orang 2 woi..
kalaulah cm cara lu orang jaga keselamatan gua xpercaya beb kat lu..

ni gua bg link video untuk lu orang tengok: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZZmS2AczePY

No comments:

Post a Comment