Pages

Thursday 12 April 2012

wanita mati seks ngan anjing...hahahah ada jgk..


Seorang wanita mati setelah melakukan sex animal atau seks dengan Anjing.
Entah apa yang ada di benak wanita ini sehingga mahu bersetubuh dengan seekor anjing. Sedangkan jika difikir masih ramai lelaki didunia ini untuk dijadikan pilihan.

Selain sia-sia kerana tidak mungkin menghasilkan keturunan, hubungan seks antara 2 spesies yang berbeza juga berbahaya bagi kesihatan. Dalam sebuah kes, seorang wanita mati setelah disetubuhi seekor anjing gembala. Kisah ini menimpa wanita Ireland berusia 43 tahun yang sudah mempunyai 4 orang anak. Dia melakukan hubungan seks dengan seekor anjing gembala dari ras German Shepherd yang tubuhnya lumayan besar kerana diminta rakannya.

Beberapa jam selepas itu, wanita yang tidak disebutkan namanya ini mengalami anaphylaxis atau reaksi alergi yang berlebihan. Dia mengalami sesak nafas dengan disertai gejala mirip alergi kacang, namun sangat parah sehingga harus dikejarkan ke Mid-Western Regional Hospital di Limerick, Ireland.

Reaksi alergi yang dialaminya terlalu parah, sehingga akhirnya dia sama sekali tidak boleh bernafas. Dipetik dari Thejournal, perempuan yang akhirnya diketahui punya kecenderungan atau perilaku seks yang menyimpang ini akhirnya meninggal dunia.

gua rasa xpyahlah plek2..bhaya2

No comments:

Post a Comment